sobota, 15 listopada 2014

Szampon Odbudowa i Regeneracja, Receptury Babuszki Agafii, 7 cudów miodu

Przyszedł czas na rosyjski kosmetyk. Dzisiaj pokażę Wam szampon do włosów od babuszki Agafii. 
Tyle razy pisałam Wam o moich problemach ze skórą głowy, która nie toleruje SLS'ów. Kupując ten szampon, byłam tak podekscytowana, że nawet nie zwracałam uwagi na skład. Dopiero w domu przeczytałam etykietę i zobaczyłam wszędobylski SLS. Myślałam, że już po moim testowaniu tego cudownie wyglądającego szamponu...


Nie wiem, jak to się stało, ale moja skóra głowy nawet nie zauważyła obecności SLS w składzie. Nie jestem mega obcykana w składach, ale może ktoś kto ogarnia tę tematykę, powie mi, czy może się w szamponie znajdować jakiś składnik, który neutralizuje złe działanie SLS'ów?




Z reguły nie opisuje opakowań, ale tutaj muszę do zrobić. "Dizajn" butelki, jak najbardziej na TAK! Uwielbiam takie klimaty :))

Skusiłam się na ten szampon ze względu na widoczny osad na dole butelki :)


ZALETY:

- szampon ma SLS, a mnie nie uczulił, jak inne szampony posiadające go w swoim składzie
- szampon pachnie intensywnie miodem - dla kogoś, kto lubi bardziej naturalne zapachy przypadnie do gustu
- bardzo elegancka butelka
- dozownik zrobiony w taki sposób, że wylewamy taką ilość produktu, jaką potrzebujemy
- delikatnie myje włosy
- jest bardzo wydajny; zużycie widoczne na zdjęciu to efekt stosowania go przez miesiąc
- aplikując go, wylewamy dwie warstwy produktu


WADY: 
- jak dla mnie za słabo się pieni, przez co nie mogę wyczuć czy głowa jest wystarczająco umyta ;)


A wy używałyście jakiś kosmetyk z Receptur Babuszki Agafii? Co polecacie?

Cena w lokalnej aptece: 14,80 zł

6 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam przyjemności zapoznać się z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsam na kwiatowym propolisie - niebawem będę recenzować u siebie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tego produktu. Ech, zanim zacznę polować na promocję to muszę coś zrobić z zapasami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo, że nie lubię szamponów, które się słabo pienią, to chętnie bym sprawdziła jego właściwości na moich włosach

    OdpowiedzUsuń
  5. gdy szampon się nie pieni zbyt mocno to zawsze mam wrażenie że głowa nie jest do końca umyta więc nie wiem czy bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie zamówiłam maskę drożdżową i nie mogę doczekać się aż ją dostanę. :D

    OdpowiedzUsuń