czwartek, 16 lipca 2015

Sanex, Dermo Extra Control - antyperspirant w kulce.

Kilka razy już pisałam, że moja skóra zaczęła jakoś negatywnie reagować na antyperspiranty w spray'u. Dlatego szukałam czegoś nowego, co pozwoli w upalne dni czuć się chociaż troszkę świeżej...
Dzisiaj przychodzę do Was z nowością, która jakiś czas temu pojawiła się rossmanowych półkach - antyperspirant w kulce firmy Sanex.

Ja wybrałam wersję z mikro talkiem. Jak u mnie się sprawdził? Co mnie zaskoczyło, a co zniechęciło?


Co nam obiecuje producent na etykiecie? 


ZALETY:
- pięknie pachnie, niby mydlinami, ale jednak bardziej w stronę perfum
- nie brudzi ubrań
- chroni przed potem
- nie podrażnia po depilacji, ze względu na brak alkoholu

WADY:
- rozmiar aplikatora - kulka jest dużo mniejsza od standardowych kulek i trzeba się trochę namachać, żeby rozprowadzić produkt. Na zdjęciu poniżej możecie zauważyć, że pomimo tego, że kulka jest mniejsza to na dodatek jest głębiej osadzona.


- nie podoba mi się jeszcze designe opakowania - w większości antyperspirantów ciemniejszym kolorem jest oznaczona nakrętka - tutaj mamy na odwrót, przez co kulka już nie raz wylądowała za pralką ;)


Miałyście ten produkt? Kupicie ponownie? Ja drugi raz się na niego nie skuszę.

ZAPRASZAM:
SNAPCHAT: mywolin

6 komentarzy:

  1. Nie miałam pojęcia, że istnieje taka firma. Małe mankamenty, które wymieniasz, jestem w stanie 'zaakceptować' - może kiedyś się na niego skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i tak pewnie stawiałabyś ten antyperspirant ciemną stroną do dołu :D

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam i raczej nie kupię bo w ogóle nie przepadam za kulkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślałam, że nie przepadam za kulkami ;)

      Usuń
  3. Nonacne to preparat wspomagający cerę trądzikową. Składniki produktu pomagają w eliminacji trądzika i zapobiegają jego nawrotowi. Regularne przyjmowanie suplementu prowadzi do pięknej i gładkiej cery. http://nplink.net/TmSRiGJH

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem fanem blokerów potliwości - Ziaii. Bardzo szczypią po nich pachy, nie każdy może je stosować, no ale. Niedługo wybieram się uzupełnić zapas - regularnie oglądam gazetki promocyjne Rossmanna, a teraz akurat jest promocja na mój ulubiony produkt:
    https://www.promocyjnegazetki.pl/gazetka/77/drogerie-rossmann.

    OdpowiedzUsuń