Postanowiłam pokazać Wam jakie seriale oglądam. Za pełnometrażowymi produkcjami nie przepadam, za szybko się kończą, a moment kulminacyjny trwa zaledwie kilka minut.
Oglądam głównie produkcje zagraniczne, ale mam też dwa seriale Naszej produkcji.
Więc zapraszam Was na przegląd :)
Ostatnim serialem, który oglądałam był True Detective.
Serial opowiada o dwóch detektywach z Luiziany, którzy pracują nad sprawą morderstw, które sięgają 1995 roku. Jak dla mnie serial wykonany fenomenalnie! Jako, że do koneserów nie należę, to jednak ujął moje serce i mogę smiało powiedzieć, że zasłużył na 5 nagród i 10 nominacji. Pierwsze dwa odcinki ogladało się dość ciężko - bardzo trudno wbijało się w sposób przedstawienia fabuły (dużo retrospekcji). Serial ma 9 odcinków i jest podzielony na dwa sezony. Myślę, że spodobałby się on osobie, która za serialami nie przepada - jedna sprawa jest rozwiązywana przez wszystkie 9 odcinków... Kontynuacja serialu ma ukazać się w przyszłe wakacje.
W ostatnim roku obejrzałam całą seria The Walking Dead. Za sprawą mojego faceta. Ja za motywami postapokaliptycznymi niezbyt przepadam. Jedak w tym serialu cała plaga zombie stała się jedynie tłem... bo znajdziemy tam i miłość, i ból, i strach, i walkę o przetrwanie. Serial warto obejrzeć... :) A Norman Reedus w roli Deryla skradł moje serce doszczętnie <3 Serial powstał na podstawie serii komiksów Roberta Kirman'a, a uzupełnieniem serialu stała się seria książek. Książki warto przeczytać, ale dopiero po obejrzeniu serialu :)
Na ochamienie włączam sobie Glee. Chociaż nie ogladałam ich już około półtora roku, to myślę, że o wiele lepiej przyjmuje się niż Gossip Girl, która znudziła mnie po 3 sezonach. Serial opowiada o losach szkolnego chóru Glee, w którym nauczyciel hiszpańskiego postanawia przywrócić mu dawną świetność. I w tym serialu odnajdzie się wszystko co kochają oglądać młode babki: miłość, zdradę, sposoby na wyrażanie uczuć, a i intrygi... :) Serial zdecydowanie uczy! Polecam na odmóżdżenie po ciężkim dniu!
Serialem, który oglądam na bieżąco jest Grey's Anatomy. Pamiętam jak zachwycałam się amrykańską produkcją o losach szpitala, (nazwy nie pamiętam) ale swego czasu był on emitowane na TVN7. I tym samym w poszukiwaniu czegoś podobnego trafiłam na Grey's Anatomy. Serial opowiada o losach szpitala w Seatlle Grace oraz o jego pracownikach, którzy próbują połączyć życie zawodowe z życiem prywatnym. Shonda Rhimes na prawdę potrafi wprowadzić dużo tragizmu do serialu. Serial sposoba się i starszym i młodszym. Dużo miłości, zdrad, śmierci, katastrof z ocieraniem się o śmierć itp. Serial godny uwagi, bo każdy znajdzie w nim coś co go zainteresuje.
To by było na tyle z zagranicznych produkcji. Teraz: dobre, bo Nasze!
CZAS HONORU. Kto nie oglądał, ten może żałować. Polska produkcja na naprawdę wysokim poziomie. Pomimo błędów historycznych w umundurowaniu, których nie zauważyłabym gdyby nie mój facet (pasjonat drugiej wojny światowej, student archeologii). Sama wojna i jej przebieg nie bardzo mnie pasjonują, jednak z wielką ciekawością oglądam każdą produkcję opiewającą na tę tematykę. Ten serial przedstawia losy grupy oficerów w czasach II WŚ. Jan Wieczorkowski skradł moje serce tak samo, jak Reedus w roli Deryla. Serial warty obejrzenia, tym bardziej, że cała seria dostępna jest na vod.tvp.pl
No i na koniec, Przyjaciółki. ot, obyczajowy serial Telewizji Polsat. Oglądam, bo uwielbiam Liszowską, jako aktorkę. I to chyba na tyle, co mogę powiedzieć o tym serialu ;) Wszystkie odcinki dostępne na ipla.tv
A Wy jakie seriale oglądacie?
Szykuje już dla Was książkowych ulubieńców!
Szykuje już dla Was książkowych ulubieńców!
The walking dead uwielbiam :). Przyjaciółki również bardzo lubię.
OdpowiedzUsuńto musisz koniecznie przeczytać serie książek - planuje ulubieńców książkowych, także niedługo je pokaże :)
UsuńMam zamiar obejrzec True Detective :)
OdpowiedzUsuńna początku trzeba mega się skupić, aby wbić się w rytm serialu, ale wartoooo, bo jest na prawde dobrze zrobiony
UsuńMNie ostatnio "wikingowie" wciągnął- dawno nie bylo tak fajnego i zaraz cos nowego :)
OdpowiedzUsuńMuszę zacząć oglądać The walking dead ;)
OdpowiedzUsuńZ tych seriali oglądałam tylko Glee. Ja bardzo polecam Seks w Wielkim Mieście, PLL, Orange is the new black, Orphan Black
OdpowiedzUsuńksiążki The Walking Dead? I ja nie wiem o tym? :D
OdpowiedzUsuńDeryl rządzi! :)
Czekając na nowy sezon zombiaków obejrzałam wszystkie sezony Breaking Bad (polecam!), a teraz zaczęłam Dextera (też polecam!)
3 tomy, z czego trzecia część jest podzielona na dwie i premiera w pazdzierniku :) Narodziny Gubernetora, Droga do Woodburry i dwuczęściowy Narodziny Gubernatora :)
UsuńCzas Honoru jest najlepszym serialem na świecie ! Uzależniający !
OdpowiedzUsuńJa lubię jeszcze White Collar ;)
True Detective mnie niestety zanudził :( Największą ochotę mam zacząć oglądać Grey's Anatomy, bo nigdy nie widziałam tego serialu, aż wstyd :P Ja obecnie oglądam Prison Break, Without a trace, Lost i nowe sezony Bones i Criminal Minds, oczekuje :D
OdpowiedzUsuńto prawda, na początku dość smętnie - akcja rozkręciła się jakoś w 4 odcinku :)
Usuńbardzo lubię przyjaciółki ;) Ja z kolei bardzo lubię w tym serialu Zuzę :D
OdpowiedzUsuńKocham The Walking Dead :) czekam z niecierpliwoscia na nowe odcinki :) moja ulubiona postacia jest takze Daryl :) Pozostałych seriali nie ogladam, ale pozatym kocham Gotowe na wszystko. obejrzalam juz wszystkie sezony i rozpaczam, ze nie ma wiecej. :(
OdpowiedzUsuńPrzyjaciółki bardzo, bardzo lubię :) U mnie niedawno była notka o serialach :)
OdpowiedzUsuń